[LUGOS] DEBilčki

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Mon Nov 9 11:56:03 CET 2009

To! Bravo! Natanko to sem iskal. Sicer imam zaenkrat še Fedoro 7. Ampak prav od takih malenkosti, kot je tole, je odvisna odločitev, ali si bom montiral novo Fedoro, ali Ubuntu. Sicer je te stvari res bolje delati preko yum v Fedori, oziroma preko nevemčesa v Ubuntu, ampak vseeno je dobro imeti pri roki tudi neposreden dostop do lagerja z robo. Vsaj meni se tako zdi.

Še vedno pa ne najdem programa gimp-shop. Ampak to je že druga pravljica, pa jo bomo povedali kdaj drugič.

                   Poni