[LUGOS] težave smb.conf

Gregor gregor.marinic at gmail.com
Thu Nov 5 20:01:59 CET 2009

Pozdravljeni

Pri nadgradnji ubuntu 9.04 na 9.10 se mi je pojavila zanimiva težava.

Težava je v tiskalnikih, ki so v skupni rabi. V verziji 9.04 je zadeva
delovala BP.
Pri direktorijih, ki so v skupni rabi ni težav in jih pri do-stopanju iz
WIN PCjev vidim. Tiskalnike žal ne vidim.

Pogledal sem v /etc/samba/smb.conf, kjer sem odkomentiral CUPS.  Zadeva
je začela delovati.
Po restartu oz. vklopu PCja zadeva ni delovala.

Po vsestranskem poskušanju zadeva naenkrat ponovno deluje...?
Na koncu sem ugotovil, da po vsakem izklopu PCja ne vidim tiskalnikov v
omrežju, po vsaki spremebi v datoteki smb.conf takoj ko datoteko shranim
zadeva deluje in so tiskalniki ponovno vidni v omrežju in delujejo
normalno.

Primer spremenim

browseable = no v YES in deluje nato ob ponovnem zagonu nazaj v NO in
spet deluje.

Skratka na koncu sem ugotovil, da je dovolj, da datoteko odprem shranim
in zaprem brez spremembe na datoteki in zadeva normalno deluje.

Za vsak nasvet oz. rešitev se zahvaljujem.

smb.conf

# CUPS printing.  See also the cupsaddsmb(8) manpage in the
# cupsys-client package.
printing = cups
   printcap name = cups

[printers]