[LUGOS] VPN Error 721

Miha Gregors miha.gregors at gmail.com
Fri May 29 08:18:38 CEST 2009

No sj sedaj sem ugotovil da je verjetno problem na strani klienta, se pravi
lokacija 2, Windows XP za linux routerjem. Mogoce se pa motim. Ker sem se
probal povezat na nek tretji VPN pa tudi ni delovalo z lokacije 2, od doma
ki imam pa hardawski ruter, pa zadeva deluje brez problema z dveh masin
hkrati. Kaksna ideja?