[LUGOS] LK401 tipkovnica Debian / KDE 3.5.10

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu May 28 22:59:09 CEST 2009

On 28. 05. 2009 16:59, Jani Kraljic wrote:
> Zdravo!
>
> Rabim pomoč pri posvojitvi lk401oziroma lk411 tipkovnice s ps-2
> prilkjučkom (od VT510).  Problem so tipke F13, F14, Help, Do, (in
> morda še kakšna), ki jih sistem ne spozna. kako se poštima, da kakšen
> xterm dela kot (skoraj) pravi vt420?
>
> jani

Razširjene tipke imajo dvojne scan kode - prva je 0, druga je 224,
tretja koda tipke. F1 ima kodo 0;59, F11 = 0;224;133 ali tam nekje,
podobno se odziva "numeric keypad". Popravi me če se motim (gonilnik
tipkovnice sem zadnjič pisal pred desetimi leti). Toliko je čisto na
strojnem nivoju. i8042 je pač monopolni standard z nekaj izboljšavami.
Če češ, lahko v c-ju zelo hitro narediš program za branje scan kod.
Glavnina dela je v tem da bereš preko vrat $60 po gornjem postopku in si
kode izpisuješ na ekran ali v logfile, dokler ne naletiš na <Ctrl-Z> ali
kaj drugega kar hočeš za izhod (lahko tudi prvo pritisnjeno tipko).
Seveda ne pozabi izpisati scan kode izhodne tipke.
Drugače priporočam Konzolo od KDE, ne Xterm.

Jože

--
Your mind just crashed at F6660000:ABCD8000h. Please, see online reference manual for further debugging instructions.