[LUGOS] Linux na namizju

Miha smihael at gmail.com
Thu May 21 18:00:36 CEST 2009

Vse pohvale...

No evo zdaj bom lahko še kakšnega t.i. n00ba a Linux speljal.

Sam že več let sestavljam nekaj podobnega za KDE, pa mi vedno propade ...
ali je šola ali pa totalno spremenjen vmesnik...

Predlogi: Namestitev sistema bi dal na začetek.  Pa na strani 58, lahko
zakriješ mail tudi na zgornji sliki, če si ga že na spodnji ...

Lep pozdrav, Miha S.
Best regards, Miha S.
Vielen Gruß, Miha S.