[LUGOS] Kubuntu 8.10 in zvok

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Tue May 19 20:02:18 CEST 2009

Ma ja,

sem bil malo preveč napiljen in trenutno nisem imel časa. Poglej na
Launchpadu <www.launchpad.net>, to je prva referenca za vse probleme z
Ubuntujem (Edubuntu / Xubuntu / Kubuntu). Drugače se zavedaj, da imaš
itak le preoblečen in sfriziran Debian in glej tudi tam za iste
kombinacije kernel / softver / hardver.

Klasični problemi za vsak Linux so:
1. Da nimaš nameščenih gonilnikov - alsa / oss / pulseaudio/ kateri
drugi (nvidiaiec958 ali nekaj takega mora igrati v tvojem primeru -
deluje tudi mpu401).
2. Da jih imaš nameščene, pa nimaš nameščenih kodekov. Nekatere kodeke
je potrebno namestiti ročno, zlasti tiste non-free. To dvomim, da nimaš
nameščeno.
3. Zadnji problem so prioritete gonilnikov, če jih je več. Zelo veliko
boš o tem našel že, če se boš lotil nastavitev.
4. Lahko imaš preobložen sistem. Dvigni prioritete zvočnega sistema,
pospravi nepotrebne servise, zvočnemu sistemu povečaj predpomnilnik.

Najpametneje je kar zagnati xine, kaffeine ali gstreamer oziroma totem
in jim pustiti, da vse nastavijo sami, samo izbereš. Poštimaš tako video
kot audio kodeke (xine in kaffeine tudi povesta kaj manjka, drugih ne
uporabljam).

Jože