[LUGOS] Ubuntu 9.04 in nvidia

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Tue May 19 18:03:56 CEST 2009

1. Spregled: Gre za jaunty (unstable). Mea maxima culpa, lupus maximus.

2. Ne "bolščim" pa  cele dneve v ta seznam, ker nimam časa med delovnim
časom (ker ga nimam).

P.S. To pa res ne razumem, kako se lahko nekateri, ki nimajo drugega
dela med delom zalepijo za točno določene poste(rje). Me globoko zanima
zakaj nekateri šefi tega seznama ne berete. Bi vsaj pravi ljudje
pristali na borzi (ne)dela.

Z vsem dolžnim spoštovanjem,

Jože.