[LUGOS] postfix in siol težave

Dusan Kozic dusan.kozic at gmail.com
Sat May 9 15:11:55 CEST 2009

Zdravo!

Imam Postfix strežnik, ki pobere maile za eno domeno in jih forwarda na
uporabnikov obstoječi mail. Te "preusmertive" imam zapisane v
/etc/postfix/virtual.

Stvar dela, zaplete pa se kje drugje kot pri SiOL-u, ki ima spet neke
posebne nastavitve svojega poštnega strežnika.

V vrsti se mi nabirajo tile masovni maili:
-Queue ID- --Size-- ----Arrival Time---- -Sender/Recipient-------
281433E2262    17688 Tue May  5 09:46:29  mojedelo na mailer.mojedelo.com
(host mailhub.siol.net[89.143.246.8] said: 421 Message rejected (in reply to
end of DATA command))
                                         uporabnik na siol.net<uporabnik na siol.net>
Zgleda, da je strežnik nastavljen tako, da mi ne dovoli relayati takih in
podobnih množičnih mailov (Delo, Finance, pa še ostali večji servisi). Žal
ne vem kje točno je fora.

A bi pomagalo, da bi prepisal To header maila, da bi v njem pisalo namesto
ime na moja_domena.com uporabnik na siol.net ?
Če bi, kako to narediti?

In kako povedati Postfixu, da naj pošlje zgolj en mail na session? (saj v
tem verjetno ni fora, samo mi je nekdo svetoval, naj probam tudi tole)

--
Lep pozdrav,

Dušan Kozic