[LUGOS] Video montaža v živo

Iztok Kham pajek at pajcevina.net
Fri May 8 13:28:34 CEST 2009

Lep pozdrav!

Ali morda kdo ve ali obstaja kakšna programska rešitev (če se le da
odprtokodna, ni pa nujno!), ki omogoča montažo videa v živo (se pravi nekakšna
softverska video mešalka).

Zanima me namreč možnost, da bi nek dogodek, ki bi ga snemali z več kamerami
lahko v živo prenašal oz. montiral z računalnikom. Dodatna funkcionalnost bi
bila potem še možnost dodajanja grafike (recimo podnapisi, logotipi, slika v
sliki itd.).

Pri vsej zadevi me niti ne zanimajo strojne zahteve ...

Če pa zadeva še ne obstaja, me pa zanima, če bi koga zanimalo sodelovati pri
takem projektu ...

-- Iztok