[LUGOS] RPM : DEB

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu May 7 21:24:25 CEST 2009

Robert Ludvik pravi:
> Matic Smerdu pravi:

> Včasih je bilo res. Vedno več pa je podpore za Ubuntu server, zato tudi
> veliki delajo počasi vedno več paketov DEB.
> Če stvar ni preveč zakomplicirana, ti zna pomagati alien, ki zna
> pretvarjati RPM <-> DEB.
> Lp

Sem stestiral na sekundarnem stroju Ubuntu 9.04 jaunty, prav zato, da bi
videl česa je več. No, dejstvo je, da lahko tako v Ubuntuju in v Fedori
(in še kje) namestiš oba sistema, rpm/yum in apt-get. Oba seveda z
grafičnimi vmesniki, če komu ni dovolj. Pri tem jaz preferiram  kyum in
synaptic.
Gre za "mešane" distribucije, ki niso nobena redkost. Skrajnosti so
50:50, minimalno pa paket ali dva.

Mi je bil Ubuntu na koncu toliko všeč, da je zaenkrat ostal. Imam pa rad
čistočo in ne maram svinjanja z drugovrstnimi paketi po distribuciji
prve vrste, naj bo to Debian, Fedora, Slack ali Ubuntu.

In mirno plovbo po paketih!

Jože

--
Your mind just crashed at F6660000:ABCD8000h. Please, see online reference manual for further debugging instructions.