[LUGOS] Povezava na internet prek drugega računalnika

Matjaz Kljun matjaz.kljun at upr.si
Mon May 4 21:01:17 CEST 2009

Miha wrote:
> Dva računalnika sta povezana z eth0 switchem. Na enem izmed njuju imam HDSPA
> modem. Kako bi naštimal, da se lahko drugi računalnik na internet povezoval
> prek drugega. Pomislil sem tudi na poganjanje Firefoxa prek ssh-ja vendar to
> ne zadosti vsem potrebam...

Nisi povedal niti operacijskega sistema.

NA računalniku ki ima modem namestiš (govorim za debian, ubuntu, verjetno je za
ostale podobno) dnsmasq in ipmasq. Na računalniku, ki preko tega dostopa do spleta
pa nastaviš za privzeto ruto notranji IP prvega (kamor si namestil prejšnja porgrama).

Sploh ne vem, če sem razumljivo napisal ... boš še skiciral:

hdspa (IP ISPja)|računalnik z dnsmasq,ipmasq|notranji ip1 ------switch  notranji ip2|računalnik z ruto ip1

Sicer pa vprašaš google:
<operacijski sistem> sharing internet connection

lp mk