[LUGOS] Integracija AV v Thunderbird

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Sun May 3 16:44:15 CEST 2009

Pozdrav!

Če je potrebno čakati na verzijo 4.x do kakih drugačnih izboljšav razen
fiksacij fiksnih idej razvojnikov, mi raje povejte kateri odjemalec
počne to boljše.
Imam namreč nameščen in AVG in  KlamAV, pa ne morem nobenega uporabiti
na  način kot bi ga lahko uporabil v Kmailu (da ne govorim o drugih,
zaprtokodnih odjemalcih). Če bom dobil popizditis, bom namreč začel
narodu na široko svetovati, naj gre najmanj na KMail ali Evolution
namesto na Thunderbird. Kajti, FF je očitno res dober, TB pa se pušča ob
strani! Napaka se je naredila, ko se je zagnalo odjemalca za elektronsko
pošto ven iz brskalnika!

Jože

P.S. Zdajle grem nadaljevat z obrezovanjem sadja, sem prišel prečekirat
mail, AV in torrent. Fino se imejte vsi skupaj!

--
Your mind just crashed at F6660000:ABCD8000h. Please, see online reference manual for further debugging instructions.