[LUGOS] Odgovor vlade na pobudo poslancev

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Mar 31 08:27:45 CEST 2009

Quoting Bostjan Bubnic <list at politika.nu>:

> Po drugi strani pa sem prebral, kako je COKS vladi oz DZ ponudil
> svetovalno, tehnično in uporabniško podporo pri prenovi informacijskih
> sistemov. Ob tem se sprašujem, na kakšen način si COKS predstavlja, da bi
> se takšna prenova zgodila? V primeru, da to ne bo brezplačno, velja
> računati, da bo temu namenjen javni razpis, kjer bodo podjetja v COKS in
> tista izven njega enakovredno konkurirala za svetovanje in
> tehnično - uporabniško podporo.

Hmm, na to temo sem enkrat že pisal. Par dejstev...

kar je pod 40.000 itak ni potrebno delati razpisa al kako že;
razpisi (v Sloveniji) so zelo zapletena zadeva;
na razpise se prijavljajo in jih dobivajo tiste firme, ki za sam razpis
dedicirajo vsaj 3 pravnike in 5 administrativnih delavcev pa še kakšnega
koordinatorja;
ko si dobil razpis se pripravi, da 10 let ne boš imel miru;
v Sloveniji se nič ne dela na dolgi rok - dela se za max. 3 leta, tako da ni
bojazni da bi zmanjkalo prostora za odprto kodo, samo na pameten način jo je
potrebno plasirati;

Najprej je potrebno prenoviti oziroma predelati vse javno/državno upravne
backende/frameworke tako, da bodo združljivi s klienti, ki podpirajo odprte
standarde. Ko bo to narejeno bodo razni OpenOfisi, Linuxi, Firefoxi in podobno
sami od sebe našli mesto v tej infrastrukturi in nihče se ne bo mogel več
izmikati češ, tega se pa ne da ker... oziroma onega ne moremo ker...

Kar se tiče svetovalnih pogodb počasi ratujejo passe... če imaš svetovalno
pogodbo z zdajšnjo garnituro se kaj hitro zgodi, da se ob menjavi oblasti
pojaviš na tapeti... Simt ima na MJU 5 svojih tehnikov v call centru in za
vsakega kasira 7.000 na mesec kar se mi zdi zelo nehigienično, še
posebej v teh
cajtih, med tem ko Pahor špara na kofetu in zobotrebcih. Ok, Pogačnika so se
losali - njegova ura je bila "vredna" 600, ni pa delal zato, da bi kaj naredil
ampak zato, da je imel delo... to je pa tudi vse - Rupel očitno ostaja ;)

lp,B