[LUGOS] Odgovor vlade na pobudo poslancev

Renato Lukac Renato at s-gms.ms.edus.si
Mon Mar 30 15:07:21 CEST 2009

On Mon, 30 Mar 2009, "Jože Klepec" wrote:

> Če se stvar dogaja v Murski Soboti, je to že a priori tiha favorizacija firme
> Microsoft Slovenija (MS). Nekateri zaradi "smotane" lokacije ne bodo zmogli
> udeležbe in tudi na to se naj računa. To je tako, kot bi v ZDA naredili
> posvet društva iz Minnesote na Aljaski ali na Havajih.
> Lokacija takega foruma mora biti osrednja Slovenija - je najbolj fair play za
> vse.

Ni panike. Sobotni dogodek (festival) bo v Ljubljani in zaradi "smotane"
lokacije se ga ne bom mogel udeležiti, pa čeprav me je organizator vabil,
ker ve da bi imel kaj povedati na to temo v prid odprte kode in kot
protiutež MS.

Za sebe in nekaj svojih sodelavcev lahko povem, da se ne le trudimo
vpeljati odprto kodo v šolski sistem, ampak smo jo tudi vpeljali v okviru
danih možnosti: pouk informatike poteka že od leta 2002 izključno na
odprti kodi.

Imejte se krasno v osrednji Sloveniji.

LP Renato

kind regards | lep pozdrav, Renato

doc. dr. Renato LUKAC
Gimnazija Murska Sobota in
Visja strokovna sola Velenje, Smer informatika, Disl. enota M.Sobota
Solsko naselje 12, SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija