[LUGOS] Odgovor vlade na pobudo poslancev

Bostjan Bubnic list at politika.nu
Mon Mar 30 09:17:46 CEST 2009

> Pisec odgovora bi lahko poleg kratkega računalniškega krožka šel kdaj
> pogledat tudi večerno šolo slovenskega pravopisa, ker mu rodilnik, levi
> neujemalni prilastek, predloga s in z, pisanje skupaj in narazen ter še kaj
> delajo strašne preglavice.

Se strinjam, da je avtorjevo izražanje čista polomija. Sem pa v tvojih
zapisih v Monitorju nekajkrat zasledil "levi neujemalni prilastek". Ne
glede na to, da si predstavljam, kaj imaš s tem v mislih, izkoriščam tole
možnost za poduk, da omenjena definicija (skladno s Slovensko slovnico) ne
obstaja. V kolikor pa sem kaj spregledal, pa se priporočam :).

Vsebinsko so prispevki na to temo uvedbe odprte kode že leta enaki: zmeraj
gre za užaljeno - sarkastične pripombe, ki niso niti k od kritike. Drugače
pravzaprav niti ne more biti, saj se okrog teh debat na tej listi
pojavljajo zmeraj ista imena. Končno bi človek od ljudi, ki so že leta
zapriseženi odprtokodniki, pričakoval, da so "odrasli" in kot taki znajo
tudi predlagati in svetovati. Če bi delovali v tej smeri, bi na spletni
strani Lugosa imeli zapisan koncept, kako sploh pristopiti k uvedbi
odprte kode. Slednji bi lahko nastal na osnovi predlogov, mnenj in
diskusij na tej listi. Na tak koncept bi se lahko oprli ljudje, ki so
pobudo spravili do poslancev...

Po drugi strani pa sem prebral, kako je COKS vladi oz DZ ponudil
svetovalno, tehnično in uporabniško podporo pri prenovi informacijskih
sistemov. Ob tem se sprašujem, na kakšen način si COKS predstavlja, da bi
se takšna prenova zgodila? V primeru, da to ne bo brezplačno, velja
računati, da bo temu namenjen javni razpis, kjer bodo podjetja v COKS in
tista izven njega enakovredno konkurirala za svetovanje in
tehnično - uporabniško podporo.

Lp,
Boštjan