[LUGOS] Odgovor vlade na pobudo poslancev

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Mon Mar 30 14:05:20 CEST 2009

Jernej Makovsek pravi:
> Pozdravljeni.
>
> Odločitev vlade, kot ste videli, temelji na napačnih argumentih.
> Namesto obtoževanja se mi zdi bolj konstruktivno organizirat okroglo
> mizo in se javno o tem pogovoriti. Kaj namerava Lugos narediti glede
> tega? No, ker je tudi na slo-techu, kjer se je razvnela debata, več
> govorenja kot dejanj, sem poslal pismo Kiberpipi, da kot evropsko
> prepoznaven računalniški center nekaj ukrene. Sicer lahko posameznik
> pošlje svoje mnenje na ministrstvo itd., ampak mislim, da bi imeli
> večjo težo oz. učinek, če se nastopi skupaj, recimo Lugos + Kiberpipa.
> [...]
No to!

Kar se tiče te oddaje, se mi zdi (ampak res zdi), da je bilo to v
Odmevih. Več se ne spomnim, ker Propaganda TV ne gledam prav pogosto -
ob 18.55 in 19.43 in ob sobotah pozno zvečer. Raje berem edini neodvisni
časopis in voham po internetu.

Francoski policaji so glede programov zelo kul, samo njihovi zapori bi
še morali biti odprtokodni (argument nasprotnikov, hehe).

Mama pipa bi res lahko... in to objektivno, recimo z mešanico
računalničarjev, ekonomistov, pravnikov in sociologov. Po moje bi bil to
ravno idealen izbor, seveda s praktiki v zasebnih podjetjih in v javni
upravi tako doma kot v tujini. Stvari je toliko da je možen
tri-petdnevni seminar na to temo. Nekaj podobnega se sicer dogaja vsako
leto na dneh javne uprave v Portorožu, vendar te ideje ne pridejo vedno
in povsod na površje. Ljudje se enostavno bojijo sprememb, v časih, ko
imamo krizo, pa še bolj. Zato je potrebno opozoriti, se strinjam.

S spoštovanjem,

Jože Klepec

--
Your mind just crashed at F6660000:ABCD8000h. Please, see online reference manual for further debugging instructions.