[LUGOS] Odgovor vlade na pobudo poslancev

Darko Bulat darko.bulat at ceterum.si
Fri Mar 27 20:03:31 CET 2009

Odgovor, ki ga je MJU pripravil je, žal, slab.

Boljši odgovor bi bil, da MJU pozdravlja prejeto pobudo in bo za vsak
problem skušal najti primeren odgovor, ki bi ta problem razrešil.

Tako pa je ob samem naštevanju problemov edini odgovor, ki je razviden
"to pri nas ni možno, pri nas se to ne da".

Pri točki 1. pa so mogoče na MJU pozabili, da so tki. "drugi brskalniki"
pozabljeni pri javnih razpisih (primer: E-DAVKI). Kar zadeva "prihranke"
je prihranek 0 samo zato, ker pač M$ za IE ne more ničesar zaračunati in
dokler bo konkurenca (četudi brezplačna ali široko dostopna) obstajala
bo to še naprej tako. A konkurenca bo obstajala, če se je dosledno uve-
ljavlja, če ne namesto IE (kar bi res lahko bilo sporno), pa zagotovo
poleg njega.

T.2: OO ima to slabo lastnost, da občasno potrebuje "restart" celotnega
okolja. Drugače ima OO to prednost, da je brezplačen. MJU je pozabil ob
tej točki napisati kakšni bi bili lahko prihranki, če bi celotna javna
uprava prestopila na OO. Ne gre, torej, le za vprašanje izmenjevanja
datotek (ODF je tukaj res bojeval grdo bitko), temveč za prihranek
davkoplačevalskega denarja.

T.3: Zadeva primerna za javno naročilo, pilotni projekt, predmet
katerega bi bila izdelava primernega desktop Linux okolja na katerem
teče, poleg OO še Lotus Notes in v LN SPIS4 in ostala LN navlaka.

T.4: Non issue. Če na razpisu ponudnik odprtokodne rešitve ponudi
cenejšo rešitev z uporabo Linux okolja je to pač zmaga. Če ne, in
je dražji (ali pa se sploh ne pojavi na razpisu) je pač to slabo.

T.5: Ah, no, "security by obscurity" NIKOLI ne deluje. Naj jim to
nekdo pove na MJU. Tudi tukaj bi se lahko vsaj potrudili dati
verodostojen odgovor, ne pa takega pri katerem se na daleč voha M$.

LP

D.

--

Blaz Podrzaj pravi: