[LUGOS] Sinope 568 kot router za LAN

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu Mar 26 20:17:25 CET 2009

Ergo, situacija je takale:

Sinope je pameten modem v toliko, da je usmerjevalnik/prehod/požarni zid
obenem. To je videti že iz gori napisanega. To kakšne izhode ima (video,
WiFi, eth1..4) in vhode ima (wan=eth0, voice1,voice2) pustimo stat.
Dejstvo je da notri teče Linux, neki embedded, verjetno BT branded
iskratel in preveden v slovenščino. Ko fantom na podpori povem da je to
skoraj identično razen ohišja BBCjevim Voyagerjem BT, so skoraj
zmrznili. Ja madonca, softver je enak (notri še celo nekje piše Voyager,
če ga še niste preflashali!), strojna oprema, ki mi jo izvoli izbrskati,
je identična. Torej? So se ustrašili prebega k drugim ponudnikom. Res
obstajajo hacki za Voyagerje (link je dol na tleh), ki to omogočajo,
lubi Slovenci. Dobro, tega ne mislim. Hočem samo LAN, mogoče v celo
okviru VPN. A je to tak hud greh? No ni. Zato pa pomagajte drugovi.
Ta butelj od Sinope 568+ je nastavljen po siolovo pravilno
IPji, da poenostavim:
gw: sinope=192.168.1.1/255.255.255.0, drugi (pcji, zaenkrat dva in trije
IP-ji) v isti maski in  192.168.1.n. Sambe si ravno ne želim (en pc je
win98 z dokaj solidnim fw - tinypw, avast AV....; toliko da poberem dol
stare podatke, potem pa bo nabasal fedoro ali kubuntu).

Drugače je verjetno identičen modem kot BBCjeva serija Voyager,
izdelovalec BT (Nekje znotraj mojega modema še celo piše Voyager,
zanimivo! Saj tako sem prišel do tega.). Spodaj je link s hacki.
<http://corz.org/comms/hardware/router/other.bt.voyager.routers.php>

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!