[LUGOS] problem s selinux

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Tue Mar 17 13:47:22 CET 2009

Pozdrav!

yum med nadgradnjo izpiše tole:
  Updating       :
selinux-policy-targeted
36/163
SELinux:  Could not load policy file
/etc/selinux/targeted/policy/policy.23:  Permission denied
/usr/sbin/load_policy:  Can't load policy:  Permission denied
libsemanage.semanage_reload_policy: load_policy returned error code 2.
[...]
semodule:  Failed!

Podobni izpisi se dogajajo, če poskusim  ročno naložit politiko. Stvar
me malo skrbi, ker od takrat, ko se je pričelo pojavljati, je nameščenih
že lepo število paketov.

Zanimivo se mi zdi stanje po rebootu / zaustavitvi setroubleshootd.
Takrat res ne vem od kod se pobere - verjetno ima kak backup conf in
rezerva storitev za reload. Staro politiko namreč, ki bi jo namreč
najraje kar pofental.

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!