[LUGOS] Kaj kje in zakaj (ne) uporabljate doma in v sluzbi?

Miha smihael at gmail.com
Sun Mar 15 11:40:36 CET 2009

doma: openSuSE, intel core 2 quad q660, 4 gb RAM, openSuSE je hiter, ubuntu
ima sicer vse (ampak je boot time 1 minuto kar je poraz), debian pa je čisto
zabluzil (ni novih kernelov kjer je moja matična podprta), na 40GB ([?])
disku je še ostalih top 5 Linuxov
doma-rezerva: Debian, amd athlon 64 bit 3000+, 1gb ram, rason: apt-get
eee-pc 904HD: Ubuntu, ker je hmm edini OS pri katerem so se potrudili za
dobo podporo

Noben izmed mojih računalnikov ni (bil nikoli) okužen z Windowsi.

aja v šoli pa trpim na Visti. No le zakaj?

--
Lep pozdrav, Miha
Best regards, Miha