[LUGOS] Zvok na Lenovo W500 in Kubuntu 64

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Sun Mar 15 00:29:15 CET 2009

Robert Ludvik pravi:
> Jure Repinc pravi:

> Fiju, simpl ko pasulj. Hvala

Pri meni je bil nenadoma privzet PCM, kar je bila stvar ročnih
nastavitev (fedora 10, KDE 4.2.0.x). Stvar je malo verjetno odvisna od
nadgradenj in paketov, to zelo hitro spremeniš ročno in moraš paziti, če
spreminjaš izgled / razporeditev in o(ne)mogočaš kontrolnike.

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!