[LUGOS] Kaj kje in zakaj (ne) uporabljate doma in v sluzbi?

Jure@Volja satan at volja.net
Mon Mar 9 12:21:50 CET 2009

Strežnik in eee uporabljata slackware-current. Delovni laptop ima
zaenkrat dual boot, a v slacka malokrat skočim, saj razvijam za .NET v
oknih XP, in monodevelop zaenkrat ni blizu niti #developu, kaj šele VS.
Naslednja inkarnacija laptopa bo verjetno slackware z win 2003 v
VirtualBox.
Slackware mi je všeč, ker sem nanj navajen in ima precej up-to-date
software. Na eee sem testiral kde 4.2 a ni preveč primeren za 512mb
pomnilnika in 4gb disk, tako da sedaj uporabljam twm, kasneje pa fluxbox
ali xfce.