[LUGOS] Persistent FTP v skripti

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Tue Jun 30 22:16:07 CEST 2009

On 30. 06. 2009 11:43, Jure Pečar wrote:

> O kakem ftpfs prek fuse ali čem podobnim si že razmišljal?

> Najbližje kar imam je:
>
> NL - 40-300ms
> RU - 60-300ms
> US - 80-150ms
> JP - 300-500ms
>
> Kitajska bo verjetno v tem rangu, sicer se pa pozanimaj pri folku, ki je recimo po olimpijadi skakal.

torrent za kaj večjega, nekaj prijateljev v Sloveniji in naokoli?

Daj link, pa bo šlo.

Moja osebna izkušnja z nabiranja podatkov za diplomo:
Kitajske državne spletne strani so bile leta od konca 2004 do začetka
2006 grozljivo počasne in ne mislim, da je z ostalim spletom kaj bolje
letos. Ko se spomnim za nazaj, se mi zdi kot da boš delal prenos
olimpijskih iger na nekaj klicnih linijah.

Jaz sem si takrat pomagal tako, da sem povečal izmenjalno particijo na
4Gb (lahko jih imaš več in večjo, kakor želiš, za video mogoče
priporočljivo), kar me je zavarovalo pred dDoS napadi, ker med izdelavo
ocene enega državnega portala nisem posodabljal sistema zaradi
objektivnosti ocen.

Jože