[LUGOS] usb modem Hyundai MB-810

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Jun 26 14:27:13 CEST 2009

Quoting Mitja <mitja at red-pill.eu>:

> Zdravo,
>
> A je komu uspelo pod linuxom (poskušam na Centos 5) usposobiti usb modem
> Hyundai MB-810 ?

Jaz sem ga nekako pripravil do delovanja, toliko, da so/sta se mi pojavila/i
dva/trije USB com porta/i. Od tu dalje so zadeve trivialne.

To sem počel par mesecev nazaj, zdi se mi da je bil takrat zunaj
kernel 2.6.29
in notri (option.c) še ni bilo vendor/product ID-jev za ta modem.

Imaš dve varianti, ena je da nalagaš usb_serail modul s parametroma
'product' in
'vendor', druga pa da v option.c dodaš omenjena parametra in prevedeš
ta modul.
V drugem primeru se modul naloži avtomatsko, ko odklopiš USB storage.

Ko tako pridobiš /dev/ttyUSB[1-3] serijske porte, se malo pozabavaj z
minicom-om
ali picocom-om, da ugotoviš prek katerega boš vzpostavljal povezavo,
potem pa si
narediš profil za pppd.

lp,B