[LUGOS] omejitev kolicine izhodnih mailov pri postfixu in SSH + kljuc + geslo

Darko Vrsic darko at varnost.si
Thu Jun 18 11:03:55 CEST 2009

Bostjan Mercun wrote:
> Zivjo

> Tole sicer ni slaba ideja, ne vem pa, kako bodo sodelavci zadovoljni, ce
> bodo morali generirati gesla priblizno 50x na dan :)
> Ampak neke vrste OTP sem imel tako ali tako ze v mislih, tako da bom
> tudi to enkrat preizkusil.

Sicer pri današnjih telefonih (in uporabnikih) generiranje takšnega
enkratnega gesla ne bi smelo trajat več kot nekaj sekund ampak vseeno mi
ni jasno, kako to, da se tvoji sodelavci tako pogosto prijavljajo. Če
delajo 10 ur na dan je to v povprečju vsakih 12 min! Jaz ne bi bil
zadovoljen že, če bi moral vsakih 12 min samo vpisovat geslo!   :-)

Darko