[LUGOS] omejitev kolicine izhodnih mailov pri postfixu in SSH + kljuc + geslo

Bostjan Mercun bostjan at niansis.com
Tue Jun 16 23:38:16 CEST 2009

Pozdravljeni,

S postfixom bi rad omejeval kolicino poslane poste na casovno enoto, ki
jo moj Postfix posilja enemu drugega SMTP strezniku. Gre za to, da se na
strezniku dogajajo spice, ko je naenkrat poslano zelo veliko sprocil na
isto domeno, admini SMTP-ja za tisto domeno se pa pritozujejo.

Ali lahko kako omejim kolicino poslane poste na recimo 30/minuto samo za
tisti SMTP? Za ostale bi pa rad, da ostane enako.
Vse omejitve, ki sem jih do sedaj zasledil, omejujejo sporocila na
noter, torej na moj SMTP.

Ali lahko nastavim SSH streznik tako, da bi zahteval kljuc IN geslo?
Kolikor sem poizkusal, je ssh-ju dovolj kljuc ALI geslo.

Oboje je na CentOS 5.3.

Hvala in lp

		Bostja