[LUGOS] Raid 1 na že postavljen sistem

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Jul 29 13:07:26 CEST 2009

1. dodaš drugi disk (recimo da je /dev/sdb)
2. spremeniš vse data particije na obstoječem disku (recimo /dev/sda)
v "RAID
autodetect"
3. če je drugi disk enak prvemu lahko s sfdiskom kloniraš particijsko
tabelo s
prvega... v nasprotnem primeru ročno narediš particije na drugem
disku, ki bodo
enako velike ali večje od onih na prvem
4. 'mdadm --create /dev/md0 --level 1 --raid-devices=2 missing /dev/sdb1' in
tako dalje za vse ostale particije (md1, md2, md3...)
5. formatairaš mdX voljume
6. jih zmauntaš recimo v /mnt...
7. 'cp -dpRx / /mnt'... nato za vse ostale particije enako
8. popraviš /etc/fstab
9. swap-a ti ni treba mirorirati, raje v /etc/fstab obema swap particijama
določiš enako prioriteto (parametri za mount bi bili recimo 'sw,pri=1')
10. popraviš grub konfiguracijo (menu.lst)
11. namestiš grub na /dev/sda in še /dev/sdb
12. menu.lst in fstab dupliciraš na mdX in sdaX
13. rebootaš
14. 'mdadm --add /dev/md0 /dev/sda1' in tako dalje za vse ostale particije
15. čakaš da md naredi sync...

lp,B