[LUGOS] Instalacija RHEL5

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Jul 28 14:07:27 CEST 2009

Predvidevam, da imaš notri kontroler B110i...

S HP-jevega sajta zdaunloudaš "Driver Diskette for HP Smart Array B110i SATA
RAID" (to je ICH10R kontroler, modul pa hpahcisr.ko) in še en README
je zraven.
Zadeva dela z RHEL5 U2 in U3 inštalacijskim kernelom.

Image, ki si ga pobral odgzipaš in ga z dd-jem zapečeš na USB ključ
(namesto na
disketo). Bootaš z inštalacijskega CD-ja z boot parametrom "dd". Potem te bo
inštalacija vprašala, če imaš driverdisk in potem od kod bi ga rad
naložil.
Izbereš USB ključ. Od tu dalje ti bo inštalacija zaznala kontroler in lahko
particioniraš na pripravljena polja. Na koncu inštalacije (pred
reboot-om) je
potrebno zamenjati vrstni red nalaganja gonilnikov za diske, da ti bo ob bootu
iz initrd-ja najprej naložilo pravi gonilnik. Kako to narediš je opisano v
README-ju.

Druga varianta je seveda, da se poigraš s softverskim RAID-om in
izklopiš "fake"
RAID v BIOS-u.

lp,B