[LUGOS] prekinitve

jelen_v_senci at yahoo.co.uk jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Thu Jul 16 15:36:06 CEST 2009

Tršica za slovnico: textarea - desni klik - izklopi samo začasno. Jaz pa bi se rad zadeve znebil za vekomaj in še en dan. V Slovenskem Firefoxu 2.0.0.14 je bilo tule:  Menu Urejanje, Nastavitve, "Napredno/Splošno".

Hops, saj pri 3.5 je tudi tu: Menu Edit, Preferences, "Advanced/General".

Tršice za slovnico smo se torej znebili. Hura!

Iskanje gusarskega zaklada imenovanega wireshark pa se nadaljuje.
Takole v fc7:
[root na localhost /]#  which wireshark
/usr/bin/which: no wireshark in (/usr/kerberos/sbin:/sbin:/bin:/usr/sbin:
/usr/bin:/usr/kerberos/bin:/usr/local/bin:/usr/bin:/bin:/home/matic/bin)

In takole v fc11:
[root na localhost liveuser]#  which wireshark
/usr/bin/which: no wireshark in (/usr/kerberos/sbin:/usr/lib/qt-3.3/bin:/usr/kerberos/bin:/usr/local/bin:/usr/bin:/bin:/usr/games:/usr/local/sbin:/usr/sbin:/sbin:/home/liveuser/bin)

Ampak nisem še vrgel puške v koruzo. Iz dveh razlogov. Nimam nobene puške. Pa še nobene koruze nimam.

                  Poni