[LUGOS] prekinitve

Liquider liquiderz at gmail.com
Thu Jul 16 10:48:53 CEST 2009

če odpreš wireshark, imaš polno črnih "invalid checksum" paketov?
a la https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/libpcap/+bug/31273

potem poskusi
$ ethtool --offload eth0 rx on tx off (oz. oboje off, odvisno od strojne
podpore)
in finalno
$ echo "ethtool --offload eth0 rx on tx off" >> /etc/rc.local