[LUGOS] Xara Xtreme for Linux

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Jul 15 15:07:28 CEST 2009

On 15. 07. 2009 13:35, Matej Kovacic wrote:

> apt-cache search xara
>
> xaralx - Heavyweight vector graphics, illustration and DTP Program
> xaralx-examples - Examples of works created by XaraLx
> xaralx-svg - SVG (Scalable Vector Graphics) plugin for XaraLX
>

> Jaz jo vidim v repozitorijih. Tudi zažene se, ampak zadeve ne znam
> uporabljat...
>
> lp, Matej

V (pravovernih) repozitorijih za fedoro je ni, edina varianta je
prevajanje iz izvorne kode z make ali deb2rpm variante.
Meni se sicer zdi uporabna samo za hitro sestavljanje všečnih spletnih
strani - pa še te bodo na kraju preobložene z animacijami. Namen takih
opuščenih, delno GPL variant je po moje privlak *nix uporabnikov na EULA
področje, če povem kar si mislim. Ampak je vedno dovolj kvalitetnejše
izvedbe in tudi licenčno manj heretične 8-)

Peace!

--
Your mind just crashed at F6660000:ABCD8000h. Please, see online reference manual for further debugging instructions.