[LUGOS] digital lk401 tipkovnica

Jani Kraljic jani.kraljic at gmail.com
Tue Jul 7 16:40:51 CEST 2009

Hvala vsem, ki ste se odzvali. Kar precej sem brskal po danih linkih. Pa
me v tej zvezi zanima:

v moje datoteki  /etc/X11/xkb/base.xml imam med drugim tudi tole:

<layout>
      <configItem>
        <name>nec_vndr/jp</name>
        <shortDescription>Jpn</shortDescription>
        <description>Japan (PC-98xx Series)</description>
        <countryList><iso3166Id>JP</iso3166Id></countryList>
        <languageList><iso639Id>jpn</iso639Id></languageList>
      </configItem>
      <variantList/>
    </layout>

Očitno   <variantList/> vsaj tukaj nima začetne značke   <variantList> ,
kar se mi zdi bug in bi moral zajokati vsak programi, ki bere ta xml!(?)
Isto je to tudi v /etc/X11/xkb/rules/evdev.xml. Naj mi nekdo pogleda ti
dve datoteki na svoji mašini, če je tudi pri njemu tako.

Nekaj podobnega se mi zdi, da bi moral postoriti jaz:
(digital_vndr/lk(lk401) bi bila zame kar prava rešitev. Pa ne vem, kje
vse je potrebno!

Ali kdo ve na kratko povedati, kakšna je relacija med xml in ustreznimi
lst datotekami pri X in čemu služi base(.xml,.lst) in čemu
edev(.xml,.lst), saj sta začetka takorekoč identična.
Oziroma kaj vse moram poklofati pri X, da mi bo dal na izbiro tudi
lk401.

lp, J