[LUGOS] yum in barve

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Wed Jan 28 20:44:45 CET 2009

No,

čez nekaj dni sem nadgradil fedoro na desetko. Tam se pojavi pri
zastarelih paketih posvetljen bel izpis (trenutno opažen za kernel,
stara različica). Lahko da gre za varnostne zadeve - vse kar je več, je
bluzenje. Vprašati je treba razvijalce.
No, ko imam pakete rpm od bogvekod skupaj v nekem imeniku in jih je
naložil uporabnik uid 50x, so na ls izpisu obarvani rdeče. Za hec
poskusim fpc in fpc-doc namontirati z rpm kot prej RealPlayer na
devetki. Pogledam yum list in nič. Yu ne nayde. Potem pa yum update in
glej hudiča - fpc se z 2.2.0 prenovi na 2.2.2-3.fc10.
Poskusil bom še localinstall prepovedanega blaga....

Mikka, kaj praviš?

Jože

Jože Klepec pravi:
> Imam razlago.
>
> Namestil sem si RealPlayerGold11. preko rpm. Naredil sem list z yumom
> in glej čudo, obarva se svetlo rdeče. Torej signal da paket ni nikjer
> v repozitorijih, temveč nameščen ročno. Res pa ni podpisan. Prilagam
> slikico PNG, malo manj kot 6K.
>
> Jože

Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!