[LUGOS] yum in barve

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Sat Jan 24 11:17:11 CET 2009

Miha Tomšič pravi:
> Hojla!
>
> V Fedori me po novem presenečajo barve v yumovem izpisu, rdeča in
> žareče bela (na črnem ozadju). Googla ne znam prepričati, da bi mi
> povedal kaj pametnega na to temo.
>
> Sumim, da rdeča pomeni nepodpisane pakete. Za belo mi pa ni jasno, kaj
> naj bi pomenila.
>
> Je kdo slučajno srečal kakšno razlago tega pojava?
>
> Hvala in srečno, M.

Halo, več jih je. Odgovor da iskanje na Googleu (yum colored output -
cca 25000 zadetkov). Najbolj verjetna je berljivost, ena so tudi
prioritete repozitorijev, potem pa varnost, tvoj "izum". Drugače se to
ne pojavlja prvič, je bilo že prej, mislim da v sedmici ali šestici.

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!