[LUGOS] mdadm tutorial

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Fri Jan 23 09:05:32 CET 2009

Miha Tomšič wrote:

> Ja, to sva tudi z Juretom ugotavljala (ki je bil prijazno ssh-jan an
> dotično mašino - hvala, Jure) ko se je izkazalo, da df -h pravi, da je
> "ta velika" particija velika 910GB. Hmm, hmm... Ta znanec pa trdi, da
> je bila disk vsegaskup velik 500GB (toliko kot vsak izmed diskov, ki
> so not ušraufani).

Tole meni zgleda, kot da je imel kolega RAID0, kot sem ze omenil vceraj
in ne RAID1 (oba sta mozna nacina delovanja WDjevih Mybook produktov).

Dodatno je treba omeniti, da WD prodaja 2x500G produkte kot "1 TB
drive", pozabijo pa omeniti da to seveda velja samo pri zdruzevanju obeh
diskov, ne pa ce bi zeleli imeti varnostno kopijo (ja, tudi sam sem se
tako opekel ;)

lp, Stojan