[LUGOS] Linux

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Mon Jan 12 21:26:17 CET 2009

3:90=1:30=3,333% možnosti. In če je zagret še kdo od opozicije,od
pozicije gotovo kakšen za pogum tem mladeničem - 10%. Predlog pade kot
vsak tak do sedaj. Rad bi ga videl, preden crkne na informatizirani
glasovalni napravi v DZ, ki bo potem morala tudi poganjati odprto kodo,
če uspe tem trem zagnancem.

Bi bilo lepo, ker bi uspeh pomenil letno denarja za vsaj štiri
odprtokodne projekte - enega večjega in tri manjše, pa še kup neznosnih
malenkosti poleg.

Nekaj takega (menjava MS Office-> OpenOffice.org, Windows->Linux)
potegne za seboj predelavo tudi celotne vladne spletne strani, skratka
celega portala v katerega so pod prejšnjo vlado zmetali ogromno denarja.
To ni tak hec, če hočeš da dela. Ko sem podoben preklop predlagal svojem
mentorju, me je pogledal kot Marsovca. Takrat (december 2005) so ravno
ukinjali Lotus Notes, potekale so priprave na nov spletni portal javne
uprave in so imeli že s tem na CVI dovolj frustracij z vseh nivojev. Če
bodo ti ljudje še enkrat v kratkem času delali to pravkar speglano reč,
bo verjetno upor, zato je treba stvari delati počasi in s pametjo.

Tako gotovo bo - nekje do leta 2090, ko bom že v domu za ostarele ali
pod rušo.

Jože

Miha pravi:
> Hi all.
>
> I've just got very good news:
>
> http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=9&c_id=190849
> <http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=9&c_id=190849>
>
> Eppur si muove...
>
> lp,
>
> 2009/1/11 Matjaz Kljun <matjaz.kljun at upr.si <mailto:matjaz.kljun at upr.si>>
>
>     Mojca Miklavec wrote:
>     > [off-topic]
>     >
>     > Premalo poznam razmere v upravi, lahko pa povem, da imaš na obeh
> [...]

Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!