[LUGOS] Linux

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Fri Jan 9 12:26:43 CET 2009

> Preberi kaj sem napisal. Ni problem okolje državne uprave - problem je
> okolje, kjer se v državni upravi (ali podjetju) "zaredijo" nesposobni
> sistemci, ki z lenobo zavirajo napredek.

Tvoje komentarje berem natančno.

Ravno zato pravim. Lugos mora povedati, kaj počnemo narobe. Da imamo
trenutno v tej državi slabo direktivo interoperabilnosti in direktivo
odprte kode, da se nato dogaja to kar se ...

Strenutno stanje je navadno stvar okoliščin, ki ljudi sili v to, da se
prilagodijo. Niso vsi, ki gredo v javno upravo pokvarjenci. Prilagodijo
se na razmere, na okoliščine in zakone, ki vladajo okoli njih.

In naša uprava se je prilagodila na napačno strategijo oz. napačno
vodenje.

To je rezultat, ne pa osnova. Če želiš spremeniti rezultat, moraš
zamenjati strategijo. Tega Lugos ne more, lahko pa pove, kako bi moralo
biti.

Iztok