[LUGOS] Linux

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Fri Jan 9 09:07:35 CET 2009

On Fri, 2009-01-09 at 01:01 +0100, Liquider wrote:
> Kresal, Pahor, Golobič niso računalnikarji.
>
> Mar ne more nihče napisat spletne peticije, ki nas je nato podpiše
> fizičnih in pravnih oseb, s komentarji, in se nato ta povsem
> neformalno pošlje na omenjene tri naslove? Kaj pa bi mi sploh radi?
>
> Lahko se tudi samo pogovarjamo -- vedno znova.

TOčno tako in ta peticija mora biti kvalitetna, s številkami in na
visoki strokovni ravni ... če bi jaz to vedel napisati, bi to že storil.
To mora napraviti en ki se na to spozna, drugače ga nasprotna stvar
takoj diskvalificira.

Najprej je potrebno napraviti tak jasen program:

http://osor.eu/case_studies/declaration-of-independence-the-limux-project-in-munich

.. ali nekaj podbnega recimo za nekaj ministerstev, ali kako večje
mesto .. opremljeno s številkami in končnimi cenami za večino rešitev.

Nato pa jasno zastaviti cilj, tako kot so to napravili v Munchnu.

MIslim da ni problem v peticiji, problem je v tekstu peticije, ki ne sme
biti le "Linux je super, dajmo it vsi na Linux".

In ko bomo enkrat imeli dober tekst, v katerem bo vsakemu jasno, da je
opensource na dolgi rok cenejša, boljša, preglednejša in učinkovitejša
rešitev, potem pa jim je treba le to tiščati pod nos. Na vsakem koraku.

Ob komentarjih v tej niti je kar nekaj komentatorjev navajalo tudi
argumente proti in še več tudi za ... vendar vse na pamet.

Zato pa na koncu vse zvodeni ... in nas prinesejo okoli z neko splolšno
deklaracijo o kao odprtosti z GNU v javni opravi. "Kaj se sploh
prepirate, saj smo odprti za OpenSource ?" ... pa smo res, tudi v
praksi ?

Iztok