[LUGOS] Linux

Iztok Štotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Thu Jan 8 22:45:55 CET 2009

> Kdaj bo sel pa Uradnik Joze na golf?????? Ne se hecat! Partija golfa ne more
> odpasti zaradi tega, ker obstaja neka varianta, da bi se javna uprava
> optimizirala.

Tako vrste pisanje ni niti malo produktivno.

Dejstvo je, da je resno, ne le "deklarativno" uvajanje odprte kode v
javna podjetja zahtevno (včasih na kratki rok tudi dražje). Če se človek
zave te enostavne točke, je debata dosti lažja, za obe strani. Torej, v
javni upravi ne sedijo idioti, temveč problem, ki se ga lotevajo je
zahteven !! Tudi meni se zdi, da imajo s tem kar dosti težav.

Torej. Stvar se seveda da izvesti, vendar se je tega treba lotiti na
pravi način. Opisi v stilu "MS Office zamenjaš z OO" in Ubuntu je v
osnovi lep in podobno niso resni.

ČE se vrnemo k temu zakaj se je ta nit sploh začela. K produktivni in
resni pobudi za resne ustanove (ne hobi program).

Predlagam da se za osnovo uporabi tale dokument:

http://osor.eu/case_studies/declaration-of-independence-the-limux-project-in-munich

.. in da na tej osnovi tisti, ki se na to spoznajo ustvarijo podobno
shemo ...

A pozna kdo boljšo osnovo ?

ČE jaz prav razumem tak koncept, postane država skrbnik standardov in ne
razpisuje razpisov le za gotove rešitve, temveč skrbi za in aktivno
podpira standarde in razpisuje razpise za rešitve, ki sploh omogočajo
interoperabilnost, kot je recimo tale :

The Wollmux plugin
The Wollmux application is a critical piece in the migration puzzle, and
perhaps its most widely acclaimed success so far. Running as a plugin
for OpenOffice, Wollmux provides the city's employees with personalised
templates and forms. It includes numerous usability features and
plausibility checks. For administrators, Wollmux offers a centralised
and comfortable way of providing and maintaining templates.