[LUGOS] Linux

Miha smihael at gmail.com
Thu Jan 8 21:06:17 CET 2009

No, no.

Aja v naprej se opravičujem za nekaj ostrih!

A je za uporabnika kakšna bistvena razlika med KDEjem in Windowsom? Še vedno
klika itd.
Kaj pa tista podjetja ki so prešla na Mace, je dosti večja razlika pa so se
ljudje navadili.

Človek se od raznih manj razvitih živih bitij in sicer zmogljive pločevine
ravno v tem, da je prilagodljiv in se bo znajdel v novem okolju., razen če
je prokl** piflar. Pa naj piše Ustvari dokument ali Ustvbarjanje dokumenta
pa naj bo ta zapis v meniju Datoteka ali pa bo viden kar v orodni vrstici.
Če pa boš ljudem rekel: Jutri gremo na Linux, bo pa odziv: "jooj. a spet eno
sranje" in veš čas dsi bodo mantrali to in dobili na novosti odpor.

Sploh pa če se naredi dobro rešitev ni potrebnega nobenega dodatnega
izobraževanja, sploh če je ponudnik rešitev fer do države in ne misli na
samo svojo rit.

Pač za tiste najbolj .... lahko nastaviš izgled/temo na Windows in
garantiram da ne bo niti procent pogruntal da je to Linux (spremembe ne bo
zaznal ali pa bo bil prijetno presenečen kako so se računalničarji
potrudili), programom lahko daš opisno ime: npr. namesto Openoffice Writer
daš na namizje link Urejevalnik besedil.

Tudi v firmah kar naprej menjajo programe za enainisto stvar in pač delavci
so zaprisiljeni v radikalne spremembe npr. iz Lotus Notusa v neko lasno
rešitev nekega XY podjetja v lasti osebe G,  ki ima v firmi prijatelja F ...

In še ena iz popolnoma lastnih izkušenj: zadnjič sem slučajno neki znanki
kazal določen dokument na namiznem PCju in "A lej kako dobro ti dela
računalnik. Kaj pa maš to? To ni Word, a ne? OpenOffice je. Sploh ni tako
sranje." "pa Linux mam nameščen" (pokažem par 3D efektov - npr. premikanje
oken z zavihki) "Sploh ni tok slb" "Pa res ni"
Dočim pa prjatlu rečem da mam pač Linux. "Ja Linux nima za burek noben špil
ne dela. CoD zihr ne dela.  Pa sesuva se ti" "Zihr.
http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=application&iId=2609 Pa
velik bl je stabilen od tvoje Viste, pa ne rabim $gb rama za osnovne
sistemske zahtev"... Ko pa vidi pa isti efekt: a zrihtaš še men? in čez
nekaj dni Ja inštalirat pa ni tok težklo blo, bl simpl ka Windows.

Tako da... Če še koga slišm da ni izvedljivo

Ni pa treba da se da to delat standardnim ponudnikom rešitev ... ka pol smo
pa na istem : ja pa to boste rabl pa Okular ni zadost dobr rabte Adobe
Reader pa OpenOffice ni zadost dobr mi vam ga bomo izboljšal za doplačilo...
Tako da razne Avtere, Softlabi, zanesljivi Microsoft partnerji, itd odpade.
Naj se najjprej če se gre v to naredi natečaj in izbere res najbolj
kvalitetnega ponudnika.

In če je kdo tuki reš odprtokoden mu ne bi blo težko vulantersko (beri za
majhen dnar) inštačlirat ene par 10 linuxov oziroma tisti bolj izkušeni
iznštalirati omrežno...

Še enkrat se opravičujem za ta nekontroliran izpad iz zgrožanja nad
nekaterimi komentarji! Če je treba ga zbrište jaz se tokrat ne bom
samocenzurirov...

2009/1/8 Iztok Štotl <iztok.stotl na guest.arnes.si>

> Zakaj misliš, da se na razpise v Munchenski upravi prijavljajo open
> source podjetja, v Sloveniji pa niti ne ... Kje misliš da je razlika ?
>
> Naj ti malo pomagam. Težava ni samo v pomanjkanju kompetentnih open
> source providerjev ... tudi to in podobne težave so seveda imeli leta
> 2001, ko so se spravili delat svoj LiMux .... zdaj pa Limuxi že predejo
> tak kje morajo in jih bo sčasoma vse več ... čez 4 leta 80% klientov
> Munchenske javne uprave ... tak je vsaj cilj ...
>
> Kdaj bo pri nas dosežena številka 80% (govorimo o OS klientih) ? In še
> [...]

Lep pozdrav, Miha
Best regards, Miha
Vielen Gruß, Miha