[LUGOS] php mail funkcija

Grega Leskovsek mavricek at gmail.com
Thu Feb 26 17:12:23 CET 2009

Sem probal tole (in druge variante) kako v php poslati email. Pa mi ne dela.

$Name = "Da Duder"; //senders name
$email = "email na adress.com"; //senders e-mail adress
$recipient = "PersonWhoGetsIt na emailadress.com"; //recipient
$mail_body = "The text for the mail..."; //mail body
$subject = "Subject for reviever"; //subject
$header = "From: ". $Name . " <" . $email . ">\r\n"; //optional headerfields

mail($recipient, $subject, $mail_body, $header); //mail command :)

Postfix imam inštaliran. Sem pa ugotovil, da, ko poženem tole:
/usr/sbin/sendmail -t -i
mi javi:
sendmail: fatal: open /etc/postfix/main.cf: No such file or directory

A se komu sanja kaj moram na svojem Kubuntuju 8.10 narediti, da bom iz
phpja lahko pošiljal maile?

Ja, še to :Tukaj je moj php. ini del:
[mail function]
; For Win32 only.
SMTP = localhost
smtp_port = 25

; For Win32 only.
;sendmail_from = me na example.com

; For Unix only. You may supply arguments as well (default: "sendmail
-t -i"Wink.
;sendmail_path =

; Force the addition of the specified parameters to be passed as extra
parameters
; to the sendmail binary. These parameters will always replace the value of
; the 5th parameter to mail(), even in safe mode.
;mail.force_extra_parameters =

Prosim pomagajte. Vnaprej hvala. Grega Leskovšek

--
When the sun rises I receive and when it sets I forgive ->
http://users.skavt.net/~gleskovs/