[LUGOS] KDE 4.2 in 4.1 - v čem je sploh razlika

Miha smihael at gmail.com
Thu Feb 19 10:42:55 CET 2009

Urejanje menija še vedno dela tako kot je včasih: desni klik na meni in
uredi meni.

Kotrol cetra takega kot je bil najbrž nikoli več ne bo, četudi so ga
obljubljali. sicer je en buggy port naa kde playgroundu se nihče od
razviljalcev ne zanima prav posebno zanj.

Zvok nastaviš v modulu Obvestila (nahajaj se v predelu Videz in občutek) ->
sistemski zvonec

Nastavitve so prav lušne za vsako namizje si lahko naštimaš različno mapo za
prikaz le znati moraš (po novem imaš virtual namizja in še desktop
activities).

Velikost ikon: v modulu Videz (nahajaj se v predelu Videz in občutek) izberi
Ikone v zaviku napredno spermeniš velikost ikon. Pri meni deluje (na debianu
in na kubuntuju). nastaviš lahko celo velikost vsake posamezne ikone (kot
nekdaj v gnomu).

Google Gadgets so najbrž fedorina fora. Lahko jih removaš z yumom (saj to je
apt ekvivalent za fedoro?), lahko jih odstraniš z namizja (najbolj
zagodotovo to narediš kar z urejanjem datoteke plasmaappetsrc) (KDE 4 ima
podporo za Google gadgete žer sam v sebi; to pa ne pomeni da jih imaš
nameščene na rečunbaliku).

KDE 4.2 je veliko bolj stabilen kot 4.1

(oprostite me tipkarskih napak)...

Lep pozdrav, Miha