[LUGOS] KDE 4.2 not in skozi zadnja vrata ven

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Tue Feb 17 18:09:01 CET 2009

Hoy banda

Trenutno preizkušam Fedoro 10 Live. Pravkar sem KDE nadgradil na 4.2.0. s yum update --skip-broken kde*.

Rezultat je bil takle: Po uspešni nadgradnji sem naredil restart sistema. Po restartu pa sem doživel nekaj sekund delovanja, nato pa je sistem zmrznil. Moral sem ga resetirati. Po ponovnem zagonu pa sem opazil, da mi je Fedora 10 Live vse vrgla ven. Vse nastavitve, vse datoteke in direktorije v imeniku Home, ki sem jih sam naredil, pa tudi vse programe, ki sem jih instaliral ali pa nadgradil na novejše verzije. Seveda tudi KDE 4.2.0. Tako imam zdaj spet KDE 4.1.2. Srčkano! Upal sem, da bom lahko videl, kako se obnese KDE 4.2. Hm, nevem, kako bi lahko rekel temu, kar sem videl. Saj nisem videl nič od KDE 4.2. Se pravi še manj kot nič.

No ja, upam, da je to samo napaka v verziji Live. Ali pa morda kaka neskladnost z Live verzijo. Če je tako, bom moral pač počakati, da izide Fedora 11. Tam bo menda že v kompletu KDE 4.2, pa ga bom lahko preizkusil v Live izvedbi.

Ljubko Pukajte

                    Poni

      Get the world's best email - http://nz.mail.yahoo.com/