[LUGOS] alternativa MS exchange

Robert Ludvik r at aufbix.org
Thu Feb 12 17:55:47 CET 2009

Mitja Udovč pravi:
> Pozdravljeni,
>
> ali kdo uporablja kaj takega v praksi?
> npr. Open Xchange, egroupware (ne vem če se še razvija), opengroupware,
> zimbra....
> (v glavnem: email, koledar, imenik, izmenjava datotek, ...)
>
> Prednost ima izdelek z boljšo podporo (po možnosti v slo)

egroupware je kar živ - glej http://www.egroupware.org/changelog
V ZDL ga uporabljamo že lep čas in imamo dobre izkušnje. Zelo fina stvar
je sinhronizacija z mobilniki (recimo z Nokio E71 preko Sync ML) pa tudi
mountanje preko WebDAV - mapo na strežniku si zmountaš kot /mnt/egw (ali
kot disk W: :-)
IMAP odjemalec (Felamimail) ti omogoča branje pošte za več računov,
podpira tudi skripte sieve (če tvoj SMTP to omogoča).
Koledar ima vse potrebne funkcionalnosti (dodajanje dogodkov,
udeležencev, ki dobijo mail (tudi skupine), nastavitev alarmov,
prilaganje priponk, povezavo na datoteke, strani wiki ...) in vse s
elepo sinhronizira z mobilnikom.
Adresar imaš 'sistemski', vsak si lahko ustvari tudi lastnega. Omogoča
filtriranje po kategorijah kontaktov ...
Smo ravno v fazi migracije na 1.6 in uporabnikov in adresarja v LDAP
(Fedora DS). Jaz skrbim tudi za lokalizacijo paketa.
Aja, pa nekje na devel strani so tudi navodila, kako dodaš lastne
aplikacije v sietem.

http://www.stylite.de/, kjer je zaposlenih večina razvijalcev, nudi tudi
plačljivo podporo, razvoj in hosting.
Lp