[LUGOS] Srednja mišja tipka - dvojni klik

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Tue Feb 10 23:51:25 CET 2009

Matic Smerdu pravi:
> Kokodak
>
> Čisto kratko vprašanje bi rad zastavil, če kdo ve svetovati.
>
> Ali je kaj možnosti, da bi v Linuksu (točneje Fedora 7 ali 8 ali 9 ali 10..... ali prihajajoča 11) srednjo mišjo tipko uporabljal za dvojni klik na primarno tipko. To je desna za levičarje, oziroma leva za desničarje. Ali sem prav povedal? Mislim tole za levo in desno.
>

> čiv-čiv
>

>               Poni

Lahko si to prevedeš med globalnimi bližnjicami. In opozorilo - enojni
klik na rolerja premika velikost besedila navzdol v Dolphinu,
Konquerorju, FF/TB. Verjetno še kje - velja z KDE - za Gnome nisem
testiral. It sucks.

Jože

--
Knjiga je orodje za užitek in učenje, napiši jo!

A book is a tool for pleasure and learning, write it!