[LUGOS] Sodelovanje s Safe.si

Darko Bulat darko.bulat at ceterum.si
Wed Feb 4 12:00:59 CET 2009

Udeležba M$, čeprav bode v oči, ker gre za podjetje in ne organizacijo
civilne družbe, vendarle koristi, saj tisto kar se dogovori lahko M$
implementira v lastne produkte (predvsem gre za IE).

Analogija z odprtokodnim okoljem bi bila (vsaj) pri Firefoxu. Za Slovenijo
je FF še toliko bolj pomemben, ker ga uporablja čez 50% uporabnikov.

To pomeni, da udeležba LUGOSa naj ne bi bila zgolj vljudnostna ali celo
kot "protitež M$-u", temveč konkretna. Kaj, torej, LUGOS kot organizacija
civilne družbe lahko postori konkretnega za izboljšanje ravni varnosti
uporabnikov na Internetu (v bistvu predvsem otrok)?

Zato domnevam, da bi bilo koristno, da so kot predstavniki LUGOSa
vključeni predvsem tisti, ki aktivno sodelujejo pri FF-u (pa čeduti bi šlo
le za slovenjenje).

LP

D.