[LUGOS] KDE 4.2 - 4.3

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Tue Feb 3 18:50:56 CET 2009

On Tuesday 03 of February 2009 15:39:44 Matic Smerdu wrote:
> Nekje sem naletel na podatek, da naj bi KDE 4.3 izšel čisto malo prej kot
> Fedora 11. Ali si kdo upa ugibati, katera verzija KDE bo v njej: 4.2 ali
> 4.3?
KDE 4.3 naj bi izšel 28. julija
http://techbase.kde.org/Schedules/KDE4/4.3_Release_Schedule
Fedora 11 pa 26. maja
https://fedoraproject.org/wiki/Releases/11/Schedule
Se pravi bodo imeli kar 2 meseca časa po izdaji in bo res verjetno že kak KDE
4.3.2 zunaj. Če bo vse po načrtih sevede.

> Mimogrede, a bo kaj šampanjca ob izidu KDE 4.3? Ali pa vsaj ob Fedori 11
> (dva cveka) v kiberfajfi?
To bomo pa videli, kdo bo imel voljo in čas takrat zorganizirat. Novi
prostovoljci so seveda vedno dobrosošli.

> Še bolj mimogrede. Na ljubljanskem Gradu je pa danes vsaj tri decimetre
> snega. Pa se prav noben otrok ne sanka. Saj lugosovci se najbrž tudi ne
> sankajo. Saj sankanje je bolj hardverski šport, vi pa ste bolj softverske
> sorte zverinice.
Ah ne mi se bolj ukvarjamo s kidanjem po vasi :)

Lep pozdrav,
Jure "JLP" Repinc

--
JLP's Blog - http://jlp.holodeck1.com/blog/