[LUGOS] NFS težava

Saša Friedrich frido at smocl.com
Mon Feb 2 12:17:00 CET 2009

Imam en problem pri uporabi nfs share-a

Na "strežniku" sharam eno mapo, ki naj bi bila rw za vse uporabnike v
lokalni mreži. V exports imam zapis:
/home/skupno    192.168.2.0/24(rw,async,all_squash,no_subtree_check)

Težava je v tem, da lahko dostopam do datotek v rw načinu samo na enem
računalniku, na vseh ostalih pa imam samo read only dostop. Na vseh
računalnikih lahko pišem v mapo, ampak samo na enem mi datoteko, ki jo
zapišem, kasneje odpre v rw načinu, na vseh ostalih pa samo read only.
Na strežniku je v vseh primerih lastnik datoteke po kreiranju
nobody:nobody.

Še to... Uporabljam Gentoo. Na računalniku, s katerim lahko dostopam v
rw načuni je inštaliran nfs-utils-1.0.6-r6, na vseh ostalih pa novejši
nfs-utils-1.1.3.

Hvala za pomoč