[LUGOS] Inkovska kava 0,47

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Sat Dec 12 10:50:00 CET 2009

Zdaj sem pa našel tisto obvestilo o gromozanskem hrošču. Tukajle:
http://www.inkscape.org/archive.php?lang=en&year=2009&month=10
Se opravičujem. Malce sem šlampast.
Skratka, to sem razumel kot nasvet, naj počakam na dokončno verzijo. Ki je pa za Linux (RPM) še vedno ni.

Pa ne jezite se preveč, ker vam spet težim s tem.

                Poni