[LUGOS] Fwd: Izbira OS za web server

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Fri Dec 11 23:39:27 CET 2009

On 11. 12. 2009 20:28, Martin Vuk wrote:

> Če si čisti začetnik z web serverjem, ti priporočam openSuSE in apache.
> Razlog: Yast - grafično orodje za konfiguracijo
>
> Če linux že poznaš, potem je izbira stvar okusa.
>
> LP Martin

Bom rekel, da tu v glavnem vsi navijamo za linux, kakršenkoli že. Če je
FreeBSD, pa tudi ni nič narobe, saj je tudi odprta koda, principi dela
pa isti.

Pakete lahko na linuxu naložiš z synapticom/apt-get (Ubuntu/Debian),
yum/rpm (Fedora, CentOS) ali lepo sproti prevedeš (Slackware), odvisno
od znanja in razpoložljivega časa. Slednjega pri strežniku ni dosti na
voljo, še sploh spletnem, zato za začetnika kar odpade vsako prevajanje.

Če imaš znanje (dosti znanja) ali koga poznaš, ki ga ima toliko, se ti
splača prebrskati distrowatch za specialnimi distribucijami za spletne
strežnike. Verjetno bo potrebno predelati ali dodati kak gonilnik za
mrežne kartice oziroma napisati kak modul jedra, splačalo pa se ti bo
tudi prevesti jedro posebej za tvoj strežnik.

lp, Jože